دانلود شیریت جدید 1402 (SHAREit) برای اندروید + مود + فارسی

دانلود شیریت جدید 1402 (SHAREit) برای اندروید + مود + فارسی

ورژن اپلیکیشن : 6.33.92
3.9/5 - (90 امتیاز)
دسته بندیبرنامه اندروید رده سنی3آنلاینخیردیتاخیرورژن اندروید4.1 +به روز رسانی1402/7/22

همانطور که می دانید از چند سال گذشته تا به امروز همواره دو برنامه نیز برای انتقال دادن سریع برای داده ها همواره مورد تأکید قرار داشته اند که یکی از آنها زاپیا و دیگری SHAREit است. این برنامه ها در هر بازه ی زمانی باید به روزرسانی شوند تا بتوان از تمامی ویژگی های جدید و قدیم آن استفاده نمود. اکثریت نظرها برای استفاده از برنامه به شریت اشاره دارد ، بنابراین ویژگی های زیر می تواند تا حدودی شما را در انتخاب بهتر کمک کند. در این نوشته تصمیم داریم به معرفی و دانلود شریت (SHAREit) که برای انتقال فایل بین دو گوشی اندروید و ویندوز و آی او اس کاربرد دارد بپردازیم. در ادامه همراه با ایران ای پی کی باشید.

دانلود شیریت جدید 1400 (SHAREit) برای اندروید + مود + فارسی

ویژگی‌های کلیدی که با دانلود شیریت به آن دست خواهید یافت:

  • ساده بودن و زیباسازی میزکار در شریت
  • انتقال بسیار سریع در داده های با حجم بسیار بالا
  • عدم وجود محدودیت در ارسال فایل ها
  • ارسال داده ها به صورت همزمان برای چند دستگاه
  • نصب کردن بدون پرداخت کوچک ترین هزینه
  • انتقال دادن برنامه شیریت از درون گوشی خود به یک گوشی دیگر
  • با نصب شریت بر روی پی سی می توانید داده ها را بدون ارتباط سیمی از گوشی به پی سی و بالعکس انتقال دهید.

 

رفع مشکلات احتمالی در زمان کار با SHAREit

شاید در ابتدای کار خود با این برنامه کمی با مشکل مواجه شوید ، بنابراین با مطالعه ادامه این مطلب آنها را به سرعت برطرف کنید.در ابتدا می توان به موضوعی اشاره نمود که شاید برخی از کاربران از آن اطلاعی ندارند و آن هم مشکل در هم زمانی استفاده از دیتا و شریت است.  اگر به صورت همزمان این کار را انجام دهید در انتقال داده ها اختلال به وجود می آید بنابراین بهتر است تا در حین انتقال دیتا را خاموش کنید.

اگر قصد دارید که در یک زمان یک فایل را به یک سیستم عام اندروید و یک سیستم عامل آی او اس انتقال دهید باید از به روز بودن و استفاده از آخرین نسخه برنامه SHAREit نصب شده بر روی هر دوی آنها مطمئن باشید ، در غیر این صورت انتقال با اختلال مواجه خواهد شد.

برای نصب نمودن آن باید در ابتدا حافظه گوشی خود را برای خالی بودن چک نموده و سپس  از طریق مارکت های موجود مثل اپ استور ، گوگل پلی و . . . آن را دانلود نموده و بر روی نصب بزنید و کمی منتظر بمانید تا دانلود شود. حالا با باز نمودن برنامه از طریق گزینه های ارسال  و دریافت باید کمی صبر کنید تا شخص مورد نظر که توسط یک آی دی شناسایی می شود نیز برای انتقال داده یافت شود و در نهایت بر روی تصویر آن یک ضربه بزنید.

SHAREit و آشنایی با نحوه تنظیمات در آن

اولین کاری که پس از نصب نمودن هر برنامه ای باید در اولویت قرار دهید اعمال تنطیماتی درونی در آن است ، در خصوص برنامه ای که برای انتقال سریع تمامی اطلاعات گوشی خود به یک گوشی دیگر یعنی برنامه SHAREit هم می توانید از این تنظیمات کمک بگیرید. اما در ابتدا کمی با مزایای استفاده از این برنامه بیشتر آشنا شوید.

دانلود باکس

گزارش خرابی لینک

گزارش خرابی لینک

تصاویر اپلیکیشن

اپلیکیشن های مرتبط

نظرات کاربران

0 نظر
نظر شما پس از تایید مدیر درج خواهد شد

هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !